Torment: Tides of Numenera przesunięte na przyszły rok
Duchowy następca najlepszego rolpleja w historii (i nie chcę słyszeć słowa dyskusji!) potrzebuje jeszcze trochę czasu, by wytrzeć podłogę Dzikim Gonem. Na otarcie łez ekipa Briana Fargo zapowiedziała, że jeszcze w tym roku ogramy wersję beta.
Kickstarterowy update zdradza, że nastąpiła rotacja na stanowisku głównego projektanta, a Kevina Saundersa zastąpił w tej roli Chris Keenan (ów działał zresztą na podobnym stanowisku przy drugim Wastelandzie). Nowy kierownik rozpoczął od odezwy do zbiórkowiczów, w której zakomunikował poślizg:
By spełnić standardy jakości, jakie sobie narzuciliśmy, nie możemy spieszyć się z premierą na ostatniej prostej. Zamierzamy spędzić jeszcze trochę czasu przy Torment: Tides of Numenera, co oznacza, że planujemy premierę na 2016.
Keenan podziękował fanom za nieustający dialog ze studiem i uspokoił, że gra jest w dużym stopniu gotowa. Podkreślił też, że zespół będzie celował w udostępnienie w tym roku wersji beta. Co się w niej znajdzie i na ile będzie ona otwarta - pozostaje otwartym pytaniem.
Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.