Assassin´s Creed Syndicate: Znamy wymagania sprzętowe!
Ubisoft, już tradycyjnie, opóźnia premierę pecetowego Asasyna celem "dopieszczenia graczy" (ktokolwiek doświadczył optymalizacji Black Flaga i/lub Unity wie, że za podobne kłamstewka należałoby przeciągnąć developerów pod kilem i/lub zapoznać ich z madame guillotine). Developer oświadczył właśnie, że by wyprawić się do wiktoriańskiego Londynu potrzebny będzie 64-bitowy system i przynajmniej 6 GB RAM-u.
Nie przedłużając - wygląda to tak:
Wymagania minimalne:
Wymagania zalecane:
Dowiedzieliśmy się też, że pecetowy port ma robić użytek z kilku nvidiowych opcji graficznych, w tym HBAO+ (kompleksowe cieniowanie powierzchni obiektów), TXAA (Temporal Anti-Aliasing), PCSS (miękkie cienie) oraz wsparciem G-Sync (eliminacja opóźnień i rozchodzenia się obrazu). Syndicate nie powinien też robić problemów użytkownikom SLI i Crossfire. Czy rzeczywiście tak się stanie (i jak twórcy poradzą sobie z optymalizacją) przekonamy się już 19 listopada.
Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.