Twórcy The Division przyznają, że konsole "hamują" wersję pecetową
Pełne wykorzystanie mocy pecetów byłoby zdaniem deweloperów "trochę nieuczciwe".
Pisaliśmy już, że konsole pozwolą na grzebanie w opcjach graficznych a la PC - twórcy przyznali jednak jednocześnie, że konsole nieco "hamują" wersję pecetową. Cytując ich słowa z nagrania dla Team Epiphany:
To, co nas cieszy w The Division, to że PC zawsze był dla nas osobną platformą. Musimy hamować trochę pecetową wersję ze względu na konsole - byłoby nieuczciwe, gdyby jakość obu wersji znacząco się od siebie różniła. Ale dobrze było mieć specjalny build tej gry dla pecetów.
There you go. Nie jest to oczywiście dla was sygnał, by wyjąć w komentarzach widły i pochodnie - nie ma sensu. Niestety, taką mentalność ma praktycznie każdy developer AAA. Developerzy zresztą zaraz po tych słowach usiłowali się usprawiedliwić:
Naprawdę cieszę się, że popchęliśmy pecetowy build tak daleko - jest tu znacznie więcej opcji dostosowanych do potrzeb gracza, niż na konsolach.