The Division: Serwery nie wytrzymały
Przy okazji: posiadacze XBO będą (względem całej reszty) zdecydowanie uprzywilejowani.
Premiera The Division nie przebiegła równie bezproblemowo, jak obiecywało Ubi (doświadczone zresztą przez podobne problemy, związane ze startem Rainbow Six Siege). Część z graczy miała trudności nie tyle przy łączeniu z serwerami, ale nawet podczas... logowania na konto Uplay. Niektórzy narzekali również na niezapisane postępy i mniejszą (w stosunku do bety) liczbę klatek na sekundę.
Wydawca zareagował szybko i po ciężkiej nocce serwery powinny działać normalnie. Inna rzecz, że przeprowadziwszy spektakularne testy, w których wzięło udział 6,4 mln ludzi, podobne trudności zwyczajnie nie powinny się zdarzać.
Niedługo po kłopotliwym debiucie, dowiedzieliśmy się, że dwa płatne dodatki (Underground i Survival) otrzymają w pierwszej kolejności właściciele XBO (na pecetach i PS4 oba rozszerzenia zameldują się miesiąc później). Trzecie DLC (Last Stand) wszystkie platformy otrzymają na podobnych warunkach.
Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.