Dark Souls III: Wersja pecetowa zablokowana na 30 klatkach?
From odnosi się do krążących po sieci plotek.
Pogłoski o "sztywnych" 30 fps-ach (w wersji pecetowej) nie wzięły się znikąd. Raz, że takie rozwiązanie funkcjonowało w pierwszych Soulsach (przynajmniej do czasu, gdy liczbę klatek uwolnili modderzy) i dwa, że przedstawiciel Namco Bandai potwierdził, iż podobnie może to wyglądać w "trójce".
Ale najnowszy wpis na oficjalnym twitterze serii wyjaśnia, że nie mamy się czego obawiać.
Pozostaje czekać na kwietniowe wyniki wydajności wersji na PS4 i XBO (lub odpalić Slashy Souls, gdzie liczba klatek nie wydaje się problemem).
Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.