21.04.2016, 09:35Lektura na 1 minutę

Seven: Jak będzie wyglądać izometryczne RPG od twórców Wiedźmina? [WIDEO]

Dzięki zastosowaniu Unreal Engine - całkiem ładnie.


Mateusz Witczak

Seven, pierworodne dziecko małżeństwa IMGN.PRO (Kholat) i Fool's Theory (sieroty po dwóch ostatnich Wiedźminach i Hard Weście) nabrało wreszcie na tyle rzeczywistych kształtów, by móc zaprezentować się nam w całej rozciągłości.

Świat gry (ukazywany z izometrycznej perspektywy) ma łączyć stylistykę postapo ze średniowiecznym sznytem. Rozgrywka zaś krzyżować hack'n'slashowe tradycje z... cóż, skradankową nutą. Jak toto właściwie wygląda polecam przekonać się samemu.


Redaktor
Mateusz Witczak

Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

Profil
Wpisów3463

Obserwujących21

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze