Gran Turismo Sport: Ile klatek na PS4?
60 fps-ów będzie trudne do osiągnięcia. Ale nie nieosiągalne.
Nowe-Choć-Niepełnoprawne-Gran Turismo przywitało nas już trailerem, teraz pora na zajrzenie za kulisy produkcji. W rozmowie z serwisem Game Watch Kazunori Yamauchi – dyrektor studia Polyphony Digital – zapowiedział, że ekipa celuje w 60 klatek na sekundę w 1080p. Problem tkwi w tym, że liczby tej nie potrafi utrzymać wczesny build gry, który nawet nie zawiera jeszcze ani modelu zniszczeń (a ten ma się tu pojawić), ani różnych warunków pogodowych (te z kolei nie będą zmieniać się w trakcie wyścigów, ustawimy je po prostu przed nimi).
Pozostaje zadać sobie pytanie: czy Yamauchi wspomina o problemach, bo nie chce składać pustych obietnic, czy może przewiduje cięcia w wersji na PS4, bo 60 klatek uświadczymy tylko na PS Neo?