Batman: The Telltale Series z... multiplayerem
Wielokropek jest tu najzupełniej uzasadniony, w końcu mówiomy o interaktywnym filmie!
Telltalowy Gacek wleci na nasze dyski już 2 sierpnia. Jak do tej pory zobaczyliśmy screeny, dostaliśmy uczciwy zwiastun i poznaliśmy garść informacji na temat rozgrywki. Kolejną "rewelację" ujawniono podczas Comic-Conu.
Teraz od dwóch do ponad dwóch tysięcy graczy może pomóc graczowi w podejmowaniu decyzji. Zmieniamy gry Telltale w interaktywne multiplayerowe doświadczenie.
Rzekł podczas panelu rozentuzjazmowany Job Stauffer odpowiedzialny w amerykańskim studiu za komunikację z mediami. Miał na myśli zupełnie nową funkcję - crowd play - którą można włączyć przed rozpoczęciem rozgrywki. Jeśli zdecydujemy się dopuścić do rozgrywki "tłum", gra wygeneruje link, który rozdamy znajomym. Ci zaś, za pośrednictwem telefonów, tabletów, laptopów i komputerów stacjonarnych, podejmą decyzję, co też powinien uczynić czy powiedzieć protagonista. Finalnie gracz otrzyma tabelę, w której zobaczy które z opcji cieszyły się największym zainteresowaniem (ewentualnie możemy polecić grze, by ta z automatu podejmowała najpopularniejsze decyzje, pozbawiając się tym samym resztek siły sprawczej).
Ponadto tacy "widzowie" będą mogli skomentować poczynania Mrocznego Mściciela kciukami w górę i kciukami w dół (co, tak nawiasem mówiąc, chyba nieco kłóci się z zapowiadanym przez Telltale "dojrzalszym podejściem".
Słowem: buta butą, ale przygodowy Batman skorzysta z rozwiązania, jakie funkcjonuje na Twitchu od lat. Rozejść się, nie ma tu nic do oglądania.
Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.