Watch Dogs 2 na PC opóźnione, gwoli pocieszenia wymagania sprzętowe
W ranę, którą Rockstar otworzył dziś brakiem pecetowej wersji Red Dead Redemption 2, Ubisoft wciera parę garści soli.
29 listopada – dwa tygodnie później niż na PS4 i XBO. Wersja pecetowa WD2 została dziś przełożona ze względu na potrzebę "dodatkowych szlifów". A skoro już przykrą część mamy za sobą, czas na wymagania sprzętowe gry:
WYMAGANIA MINIMALNE
KONFIGURACJA ZALECANA
Ponadto Ubisoft udostępnił pierwsze szczegóły dotyczące portu. Namy liczyć na wsparcie 4K, zmniejszony input lag, brak ograniczenia liczby klatek na sekundę, wsparcie SLI/Crossfire, sterowanie w pełni dostosowane do klawiatury i myszy, dodatkowe opcje graficzne (od FOV i odbić po HMSSAO i różne metody antyaliasingu), wsparcie kilku monitorów jednocześnie (będziemy mogli zmieniać rozmiar okna i rozłożenie elementów w nim) oraz bezproblemowe wsparcie dla kontrolerów (łącznie z wpinaniem/wypinaniem ich w trakcie gry celem zmiany metody sterowania). Cóż, jeśli konwersja będzie tak dobra, jak sugeruje lista, opóźnienie jest chyba usprawiedliwione.