Mass Effect: Andromeda – Znamy zawartość różnych edycji
I wiemy, kiedy twórcy pokażą nam taki "prawdziwy" gameplay.
Pamiętacie jeszcze fragment rozgrywki ujawniony podczas prezentacji mocy przerobowych PS4 Pro? Nie? I słusznie, bo BioWare pokazało wówczas ciemnoniebieską lokację, po której protagonista biega sobie bez celu, okazjonalnie wznosząc się na plecaku odrzutowym. Słowem: nic wymyślnego. Znacznie lepszy był zwiastun zaprezentowany podczas N7 Day, aczkolwiek był on ładnie zmontowanym zlepkiem efekciarskich ujęć, który na temat kształtu rozgrywki nie mówił nam wcale wiele.
I właśnie dlatego informacja, jaką możemy wyczytać na Twitterze Mass Effecta, powinna zelektryzować fanów cyklu.
W nocy z 1. na 2. grudnia, podczas The Game Awards, mamy otrzymać pierwszy naprawdę uczciwy gameplay (z innej beczki – wtedy też odbędzie się pierwsza prezentacja trzeciego sezonu The Walking Dead)!
Tymczasem na Originie pojawiła się zawartość różnych edycji Andromedy. Każdy, kto zamówi grę w preorderze, otrzyma zbroję Deep Space Explorer Armor, pięć boosterów do multi (+50% ekspa) oraz bonusową skórkę do Nomada, czyli pojazdu, który zastąpi znane z oryginałów Mako. A poza tym...
Standardowa edycja
Gra. Plus (ewentualnie) bonusy z preordera.
Edycja Deluxe
Wdzianko Pathfinder Casual Outfit, Scavenger Armor, Pathfinder Elite Weapon Set (cztery unikalne bronie), Pet Pyjack (khem... gwiezdna małpa), oficjalny soundtrack, paczuszka z dodatkowym sprzętem do multi.
Edycja Super Deluxe
To samo, co powyżej. A dodatkowo Multiplayer Super Deluxe Booster Packs (paczuszki premium do multi, które będziemy dostawać przez 12 tygodni).
Szczególnie zainteresowanych Andromedą odsyłam do CDA 13/2016, gdzie możecie przeczytać czterostronicową zapowiedź pióra Allora. Ów zresztą zaczyna tekst wyjątkowo enigmatycznie:
Cztery. Ale nie chodzi wcale o to, że Andromeda to czwarta część, bo trylogia to już zamknięty rozdział. Czwórka to liczba osób spoza BioWare, które miały już okazję zagrać w nową część Mass Effecta. Włącznie ze mną. Jeśli natomiast miałbym przypisać jakąś cyfrę samej grze (ale nie ocenę!), byłoby to sześć.
Czytaj dalej
Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.