14
3.12.2016, 12:51Lektura na 1 minutę

Prey: Gra jest bardziej konkretna, niż była [WIDEO]

Co nie jest trudne, bo dotychczas była szalenie niekonkretna. Wkrótce gra będzie jeszcze bardziej konkretna! Warto być konkretnym.


Mateusz Witczak

Po enigmatycznym zwiastunie (ciut woniejącym "Dniem świstaka"), materiale skupiającym się na fabularnej podbudowie dziełka (prezydent Kennedy przeżył zamach na swoje życie i zaangażował znaczne środki w amerykański program kosmiczny) oraz poszatkowanym gameplayu duet Arkane & Bethesda wrzucił w sieć kilkuminutowy zapis rozgrywki z Preya.

Materiał zaprezentowany podczas tegorocznych The Game Awards stanowi, oczywiście, recykling wykorzystanych już scen (między innymi tej najsłynniejszej, z protagonistą przemieniającym się w kubek), ale sporo tu ujęć zupełnie nowych. Dowiadujemy się między innymi, że jedna z broni wypluje z siebie... coś w rodzaju pianki izolacyjnej, po której wespniemy się na wyższe platformy. I że zrobimy użytek z neuromodów.

Gra ukaże się (ne PC, XBO i PS4) na przełomie pierwszego i drugiego kwartału 2017.


Czytaj dalej

Redaktor
Mateusz Witczak

Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

Profil
Wpisów3463

Obserwujących21

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze