Conan Exiles ze wsparciem dla modów
I prywatnymi serwerami.
Jak ogłoszono na oficjalnej stronie gry, najnowszy Conan pozwoli graczom na swobodne tworzenie dowolnych modyfikacji, w tym nowych potworów i przedmiotów. Będzie to stosunkowo proste dzięki udostępnieniu opartych na Unreal Enginie narzędzi modderskich. Trafią one w ręce użytkowników wraz z premierą wczesnodostępowej wersji gry, która będzie miała miejsce już 31 stycznia. Po zrealizowaniu swego pomysłu będzie można się nim podzielić z innymi za pośrednictwem Warsztatu Steam.
Potencjał narzędzi można wykorzystać na prywatnych serwerach. Każdy gracz będzie miał możliwość powołania do życia własnej wersji świata i dostosowania jej do swojego widzimisię, np. wyłączyć cykl dnia i nocy, zrezygnować z konieczności uzupełniania zasobów wody albo uczynić swój świat prywatnym, by odciąć się od innych.
Granie na własnym serwerze zdaje się o tyle kuszącą opcją, że te oficjalne (m.in dla hardkorowców, purystów i miłośników odgrywania ról – czymkolwiek te kategorie okażą się w praktyce), będą czyszczone co 30 dni. Przynajmniej w czasie testów.
Czytaj dalej
Jestem wielbicielem turówek i wszelkiej maści erpegów: zarówno klasycznych, jak i współczesnych. Do tego zdeklarowanym zwolennikiem tytułów dla jednego gracza, przy czym od tej zasady istnieje jeden poważny wyjątek – World of Warcraft. W Azeroth przesiedziałem więcej godzin, niż chciałbym przyznać, raz ciesząc się każdą chwilą, kiedy indziej zrzędząc na czym świat stoi. Nie wyobrażam sobie dnia bez książki (niemal zawsze fantastyki), za to spokojnie obyłbym się bez kina i seriali. Z CDA związany jestem od 2011 roku.