Skull and Bones wypłynie z portu ze sporym opóźnieniem
Na E3 mamy zobaczyć efekt ostatniego roku prac.
Na ostatnim spotkaniu z inwestorami Ubisoft poinformował, że sieciowe Skull and Bones nie zostanie wydane najbliższej jesieni. Dzieło wewnętrznego studia z Singapuru wypłynie na szerokie wody dopiero w przyszłym roku podatkowym, a ten rozpocznie się 1 kwietnia 2019. Developer dostaje więcej czasu, aby mógł stworzyć naprawdę wciągające doświadczenie. Warto zauważyć, że azjatycka ekipa jeszcze nigdy nie tworzyła samodzielnie projektu o tak dużej skali. Najczęściej projektowała ona pewne elementy kolejnych odsłon cyklu Assassin’s Creed (choćby bitwy morskie do Black Flag).
Według dyrektora kreatywnego Justina Farrena nadrzędnym celem jest zbudowanie otwartego oceanu, który ma oddawać istotę pirackiego fachu. Będzie to podobno środowisko wypełnione wieloma aktywnościami i niezapomnianymi postaciami, dające ponoć sosobność do „tworzenia własnych historii”. Na czerwcowych targach E3 2018 mamy zobaczyć owoce pracy wykonanej w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy.
Pozwolę sobie przypomnieć, że Skull and Bones najprawdopodobniej nie zaoferuje singlowej kampanii.
Czytaj dalej
Niegdyś byłem ekspertem od klasycznych przygodówek, zaś obecnie jestem nieuleczalnym łasuchem i nieprzyzwoicie zatwardziałym fanem angielskiego futbolu. Zaczynałem z poziomu wiernego czytelnika CD-Action, pisałem w kilku miejscach. Aktualnie spełniam swoje marzenia.