16
23.09.2017, 14:47Lektura na 7 minut

[Weekend z Total War: Warhammer II] Lordowie – Klucz do zwycięstwa

W grze Total War: Warhammer II będziemy mieli okazję objąć dowództwo nad armiami czterech ras. W każdym stronnictwie znalazło się miejsce dla dwóch legendarnych lordów, których sylwetki postanowiliśmy przybliżyć.


Tomasz „Ninho” Lubczyński

ELFY WYSOKIEGO RODU
 



Tyrion
– książe i najwspanialszy żyjący wojownik wśród elfów wysokiego rodu. Jego umiejętności są legendarne. Dość napisać, że bardowie w swoich pieśniach sławią go jako reinkarnację samego Aenariona – pierwszego Króla Feniksa, dowodzącego armią, która odparła najwcześniejszy atak sił Chaosu. Wśród współplemieńców wiele mówi się o tym, że Tyrion w końcu dostąpi zaszczytu koronacji, jednak sam zainteresowany nie zaprząta sobie tym głowy.

Wśród pobratymców znany jest z wrodzonej charyzmy – nawet jego brat Teclis uważa, że Tyrion wie, jak zjednywać sobie sympatię ludu. Z całą pewnością pomaga mu w tym aparycja, mówimy bowiem, cytując podręcznik do Warhammera, o "jasnowłosym młodzieńcu o miodowej cerze i jasnym obliczu".

Na polu bitwy Tyrion dosiada elfiego rumaka Malhandira. Jest sklasyfikowany jako duelist, co oznacza, że idealnie nadaje się do wystawiania przeciwko najmocniejszym jednostkom przeciwnika. Zakuty jest w bardzo wytrzymałą zbroję, a w walce błyszczy głównie dzięki kombinacji szybkości i eksperckich umiejętności walki mieczem. W starciach jeden na jednego w grze nie ma sobie równych i poradzi sobie doskonale nawet z innymi lordami. Zdecydowanie gorzej spisze się w konfrontacji z grupą wrogów – poradzi sobie i w takiej sytuacji, jednak nie będzie to optymalne wykorzystanie jego potencjału.

 



Teclis
– brat Tyriona, różniący się od niego tak bardzo, jak to tylko możliwe. Choć są bliźniakami, fizycznie Teclis jest przeciwieństwem Tyriona – wątły i słaby potrzebuje mikstur do podtrzymania zdrowia. Pod swoje skrzydła wzięli go Mistrzowie Wiedzy Tajemnej, którzy przekazali mu w murach Białej Wieży Hoedta tajniki sztuki magicznej. Nic dziwnego, że wykształcił umiejętności, z którymi równać się w świecie Warhammera może niewielu.

W odróżnieniu od brata Teclis nie ogranicza swoich zainteresowań do Ulthuanu, lecz zajmuje się także problemami innych ludów. Kontrastuje to faktem, że jest oschły i szorstki w obyciu. Mag dzieli się swoją mądrością z potrzebującymi, wędrując po innych lądach, i wykorzystuje swe zdolności, by trzymać w ryzach siły Chaosu. Cały czas szuka zresztą sposobu na ostateczne pokonanie złych mocy. Dlatego właśnie jego imię będzie pamiętane o wiele dłużej niż mistrzów miecza.  

W grze będzie jednym z tych wątłych bohaterów, którzy będą mogli zginąć bardzo łatwo. Dlatego też twórcy wyposażyli Teclisa w miksturę, która pozwoli lordowi poświęcić część mocy magicznej, by zwiększyć statystyki pomocne w przetrwaniu bitewnej zawieruchy. Nie będzie mógł wtedy używać żadnych czarów, a jego mana będzie odnawiać się wolniej.

NA NASTĘPNEJ STRONIE: MROCZNE ELFY


Czytaj dalej

Redaktor
Tomasz „Ninho” Lubczyński

W CD-Action jestem od 2016 roku, wcześniej publikowałem m.in. w Przeglądzie Sportowym. W redakcji robiłem chyba wszystko – byłem sprzętowcem, prowadziłem działy info i zapowiedzi, szefowałem newsroomowi, jak i całej stronie. Następnie bezpieczną przystań znalazłem w social mediach, którymi zajmowałem się do końca 2022 roku, gdy odszedłem z CDA. Nie przestałem jednak pisać – wciąż możecie mnie więc czytać: zarówno na stronie www, jak i w piśmie.

Profil
Wpisów730

Obserwujących7

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze