Activision: "Call of Duty ma więcej graczy niż dowolna gra na Facebooku"
Większość gier na Facebooku cieszy się większą popularnością niż „normalne” produkcje. Szef Activision Publishing (jednej z części składowych Activision Blizzard) uważa jednak, że – przynajmniej na razie – znany serwis społecznościowy nie przebił pod tym względem serii Call of Duty.
Eric Hirshberg, prezes Activision Publishing, w trakcie spotkania z inwestorami stwierdził, że w produkcje z serii Call of Duty gra więcej osób niż w najbardziej popularne gry na Facebooka. Jak mówi:
Call of Duty ma więcej graczy płacących w sieci niż jakakolwiek gra na Facebooka. Płacą też, średnio, więcej niż w przypadku produkcji na tym serwisie społecznościowym. Nasi gracze są również bardziej zaangażowani – procentowo miesięczna liczba osób grających codziennie w Call of Duty jest większa niż w trzech najpopularniejszych grach na Facebooka.