Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITWizard101: Nowy świat Azteka otwiera swoje podwoje

Hut piątek, 24 maja 2013, 12:00 News
Wizard 101
Wizard 101

Firma Gameforge udostępniła dzisiaj obszerną aktualizację dla gry Wizard101, w której gracz wyrusza na przygody do legendarnego świata Azteka. Co w nim znajdziemy?

Azteka to jeden z największych obszarów dostępnych w grze Wizard101, oferujący mnóstwo nowych misji, przedmiotów, czarodziejskich zaklęć i wiele innych umiejętności przydatnych w zdobywaniu magicznej wiedzy. Azteka jest dostępna dla wszystkich żądnych przygód czarodziejów, którzy podbili już Avalon. W Aztece maksymalny poziom wzrasta z 80. na 90., co sprawia, że to właśnie tu rozegrają się wspanialsze przygody w Wizard101. Młodzi czarodzieje w wieku od 8 do 12 przeżyją tu wiele emocjonujących chwil!

Co znajdziemy w aktualizacji? Oto najważniejsze cechy Azteki:

  • Latające góry, niebezpieczne bagna oraz mistyczne piramidy – bajeczny świat w zasięgu ręki. Pradawna dżungla Azteki od dawna uchodziła za zaginiony i zniszczony przez straszliwe nieszczęście region. Jednak teraz posłaniec z ojczyzny aztekozaurów, jaguarów i pulmanów, przybył do Kruczego Gaju i prosi w imieniu ludu Azteków o pomoc.
  • Maksymalny poziom wzrasta do 90. Najbardziej doświadczeni czarodzieje otrzymają tytuł „Prometeusza“. Ponadto dostępne są nowe przedmioty wyposażenia, których wygląd wzorowany jest na pradawnej cywilizacji Majów i Azteków. Wprowadzono również nową klasę czarów poziomu 90, zainspirowaną legendami i mitami pochodzącymi z Ameryki Południowej, jak na przykład czar o nazwie Astralny Kalendarz (Szkoła Mitu) lub czar zwany Słonecznym Wężem (Szkoła Ognia).
  • Azteka składa się z 13 stref i każda z nich posiada swój niepowtarzalny urok: od wysoko położonej na wierzchołkach drzew ptasiej wioski Alto Alto, aż do głębin Czarnego Jeziora; od latających gór jaguarów, aż do podmokłych Mangrowych Bagien. Młodzi czarodzieje muszą stanąć oko w oko z ohydnymi chrząszczami, złośliwymi rybami i dzikimi Kwezalami.
  • Misje oraz nowe czary: Astralne szkoły to trzy nowe szkoły magii, oznaczone symbolami Słońca, Księżyca oraz Gwiazd. Każdy z młodych czarodziejów może nauczyć się nowych czarów, zaliczając odpowiednie misje.
  • Nowy poziom rzemiosła: W Aztece na młodych graczy czeka mnóstwo nowych i ciekawych misji rzemiosła, oraz przydatne receptury.
  • Nowe wierzchowce: Gracze mogą podróżować przez dżunglę na grzbiecie dzikiego Tyrannosaurusa Rexa!
Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
niedziela, 26 maja 2013, 15:38   KB1

No co? Może Hut zaczął się nagle interesować grami MMO dla dzieci?

sobota, 25 maja 2013, 13:16   CaptainPoland

Tak. I kto sponsorował ten artykuł?

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Moja kosztowała jeden punkt krwi i miała statystyki 7/7.

Komentarzy:
5

Długo musieliśmy siedzieć jak na szpilkach, wyczekując nowej adaptacji arcydzieła Franka Herberta. Czy teraz, gdy film wreszcie wszedł do polskich kin, warto kupić bilet na Arrakis?

Komentarzy:
15

Zainteresowani wiedzą już zapewne, że nowy Baldur nie będzie miał wiele wspólnego ze starym. Czy fan serii powinien zatem chwycić za Karsomira i z nabożną pieśnią w sercu ruszyć na siedzibę Lariana? A może jednak po 12 miesiącach we wczesnym dostępie udało się stworzyć coś, co przekona niedowiarków?

Komentarzy:
26

Przyniosłam w plecaku trochę Nintendo, trzecią część To the Moon oraz ostatnią grę twórców No Man’s Sky. Smacznego! 

Komentarzy:
2

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z