7
5.05.2015, 15:00Lektura na 1 minutę

Twórca Deus Ex pracował kiedyś nad nowym epizodem Half-Life 2

Warren Spector (Deus Ex, System Shock) wyznał Game Informerowi, że pracował kiedyś nad nowym epizodem Half-Life 2. Wyjaśniałby on trochę nieścisłości w świecie Half-Life i dodawał do niego nowe – ponoć genialną w kwestii mechaniki – narzędzie. We wszystkim przeszkodziła pewna mysz.


Dawid „spikain” Bojarski

Jak mówi Spector, projekt, nad którym pracowało Junction Point, został anulowany i studio nie miało kasy. I wtedy jak rycerz na białym koniu (to słowa Spectora) przybyło Valve i zaproponowało im ciekawy projekt:


Valve bardzo podobała się wtedy koncepcja epizodycznych gier. Pracowaliśmy nad epizodem, który wypełniłby jedną z dziur w historii Half-Life. Więc próbowaliśmy naprostować konkretną część świata Half-Life i stworzyliśmy nowe narzędzie. Rzecz, którą nazwaliśmy elegancko „działem magnetycznym” – nadal chciałbym, żeby coś z nim zrobili. Wymyśliliśmy tyle fajnych sposobów na użycie magnet guna, które były zupełnie inne niż cokolwiek, co zrobiło wcześniej Valve. Dawało dużo swobody. Nadal uważam, że byłoby fajnie, ale kiedy rozmowy z Disneyem [chodzi o Epic Mickey – dop. spk] zaczęły przynosić owoce, nie mogłem odmówić Disneyowi. Zawsze chciałem tam pracować, więc nigdy nie skończyliśmy roboty z Valve.


Wielka szkoda.


Redaktor
Dawid „spikain” Bojarski

Redaktor naczelny CD-Action. Zagraj w Unavowed.

Profil
Wpisów3672

Obserwujących37

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze