Rayman 4: czym móglby być i dlaczego go nie ma? [WIDEO]
Wiedzieliście, że zanim nastały Origins i Legends, pod batutą Ubi powstawała pełnoprawna czwarta część Raymana? Wiecie, taka w 3D, z fabułą i w ogóle. Projekt (w dość tajemniczych okolicznościach) skasowano, utylizując jego szczątki w (tfu, tfu!) Szalonych Kórlikach. I naprawdę szkoda, że ostało się z niego tak mało, bo gra wydawała się mieć naprawdę spore cojones!
Jeśli macie jakieś siedem minut wolnego czasu i władacie językiem Szekspira w stopniu umożliwiającym ukończenie szóstej klasy podstawówki, koniecznie obadajcie filmik, który w zgrabny sposób przedstawia zawiłą historię projektu. Materiał sponsorują hasła: trójwymiar, surrealizm, historia rodem z filmów Pixara, przebieżki Megazordem (no, gigantycznym mechem o wyglądzie inspirowanym protagonistą), burzenie czwartej ściany.
Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.