25
18.08.2015, 13:52Lektura na 2 minuty

Fallout 4 - Pete Hines mówi o kulisach pracy nad Pustkowiem

Fabuła celem zachowania jak największej liczby niespodzianek pozostanie tajemnicą do samej premiery. Gra jest praktycznie skończona od czerwca, teraz Bethesda nakłada spokojnie ostatnie szlify. DLC i wsparcie dla modów priorytetem dopiero po skończeniu prac nad podstawką. Obowiązkowa mantra o "największej grze, jaką kiedykolwiek zrobiliśmy".


Cross

Dlaczego zapowiedź Fallouta 4 i jego datę wydania dzieli zaledwie sześć miesięcy? Duży wpływ miał na to ponoć reżyser Todd Howard, zdaniem Peta Hinesa z Bethesdy "perfekcjonista, który nienawidzi pokazywać swoich gier przed premierą", ciągle dostrzega w pokazywanych materiałach błędy [tu wstaw tajemniczy uśmiech autora newsa] i chce je poprawiać aż do daty wydania. Dlatego ostatecznie nowy Fallout został pokazany światu na pół roku przed premierą - przysłużył się temu również internetowy hype, który i bez działań marketingowych sięgał zenitu.

Dlatego też wydawca stwierdził, że nie musi wzorem reszty branży epatować na każdym kroku trailerami zdradzającymi kolejne elementy historii - kolejne dema są bardzo oszczędne w demonstrowaniu dialogów i cutscenek. Jak stwierdza Hines w wywiadzie z IGN, "to bardzo wątpliwe, byśmy pokazali coś jeszcze przed premierą". Twórcy chcą, by jak największą część fabuły fani poznali w samej grze.

Dowiedzieliśmy się również, że obecnie Bethesda nie pracuje nad DLC czy zapowiadanym wsparciem dla modów. Co prawda uwzględniają je w swoich planach, ale największy nacisk kładą na skończenie samej gry. Głównymi kwestiami, które chwali Hines są elementy zaczerpnięte ze strzelanin oraz interaktywność. Czwarty Fallout ma być w scenach akcji praktycznie jak strzelanina ("unikaliśmy mentalności w stylu ech, to wystarczy w erpegu"), a podczas eksploracji pozwolić na mniej więcej wiarygodną pod względem fizyki interakcję z każdym napotkanym przedmiotem.

Aha - to jak zwykle "największa gra, jaką Bethesda kiedykolwiek zrobiła".


Redaktor
Cross
Wpisów2216

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze