41
11.11.2015, 18:46Lektura na 1 minutę

Call of Duty: Black Ops III bije rekordy

W trzy dni od premiery gra zarobiła w sumie 550 mln dolarów, zostawiając tym samym w tyle debiut największego rozrywkowego hitu a.d. 2015 (kinowego Jurassic World)! A to niejedyny powód, dla którego księgowi Activision z dumą patrzą na tabelki w Excelu.


Mateusz Witczak

Sprzedaż edycji cyfrowych nowego tytułu dwukrotnie przebiła ubiegłoroczny zbyt Advanced Warfare, a sama gra zdecydowanie silniej zaangażowała graczy w rozgrywki sieciowe (w ciągu wspomnianych trzech dni w różnych trybach multi przegrano łącznie 75 milionów godzin!). Mało? Hit Treyarcha dorobił się także miana "najlepiej sprzedającego się debiutu na PS4" i był najczęściej streamowaną, tegoroczną premierą na Twitchu.

Na konkrety w rodzaju liczby sprzedanych egzemplarzy pewnie jeszcze poczekamy, ale spokojnie można założyć, że seria ma się dobrze, a oddech, jaki złapała dzięki trzyletniej produkcji najnowszej odsłony, został doceniony nie tylko przez recenzentów (całkiem serio: to najambitniejszy CoD od lat!), ale i samych graczy. Oby Activision (i nie tylko Activision) wyciągnęło z tego sygnału właściwe wnioski.


Redaktor
Mateusz Witczak

Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

Profil
Wpisów3462

Obserwujących20

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze