30
7.12.2015, 18:59Lektura na 1 minutę

Final Fantasy VII Remake: Unreal Engine 4, każda część będzie jak pełna gra

Kurz po gameplayu z rimejku Final Fantasy VII jeszcze nie opadł. Ciągle pojawiają się nowe informacje, najpierw o epizodyczności, a teraz... jeszcze więcej o epizodyczności. I o Unreal Engine 4.


Dawid „spikain” Bojarski

Można się było domyślić – nie tylko dlatego, że Square Enix ewidentnie ostatnio skłania się ku UE4, ale też po wyglądzie samej gry. Powstaje na Unreal Engine 4.

Zaś co do epizodów, Square Enix mówi, że:


Zamiast zakończyć w jednej odsłonie, myślimy o wielu. Każda będzie miała swoją oddzielną historię. Jako doświadczenie growe, każda odsłona będzie miała ilość zawartości równą pełnowymiarowej grze.


Krótko mówiąc: za każdy kawałek Final Fantasy VII zapłacimy pełną cenę.


Redaktor
Dawid „spikain” Bojarski

Redaktor naczelny CD-Action. Zagraj w Unavowed.

Profil
Wpisów3672

Obserwujących37

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze