18
20.01.2016, 09:04Lektura na 1 minutę

Mortal Kombat X: NetherRealm poprawia kod sieciowy, wystartowała beta [WIDEO]

Podopieczni Warnera grzeszyli w 2015 często i radośnie (vide pecetowy pot Batmana), ale przynajmniej jeden z nich wychodzi wreszcie na prostą.


Mateusz Witczak

Już w momencie premiery Mortal Kombat X legitymował się niezłym aspektem społecznościowym i mnogością trybów dla wielu graczy. Problemem okazywały się lagi i niemożność połączenia z serwerami. NetherRealm chce, żeby potyczki były bardziej responsywne, a opóźnienie przestało spędzać graczom sen z powiek. Z tej też przyczyny... (werble) uruchomiono właśnie betę, która ma zawierać "nowy i poprawiony" kod sieciowy.

Jeśli chcecie zapisać się do zamkniętych tekstów, w ramach których pokierujecie czwórką wojowników (Scorpion, Sub-Zero, Briggs, Johnny Cage), możecie to zrobić to na tej stronie. Jeśli Wam się nie uda... cóż, studio obiecuje sukcesywne poszerzanie nurzającej się w posoce trzódki, nuż traficie doń w kolejnym rzucie?


Redaktor
Mateusz Witczak

Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

Profil
Wpisów3462

Obserwujących20

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze