6
17.02.2016, 16:28Lektura na 1 minutę

The Division: Nowy Jork wczoraj i dziś [WIDEO]

Ubi opublikowało gustowny spot telewizyjny, na którym Wielkie Jabłko brzydko się starzeje. Psst... Pamiętacie, że już jutro rusza otwarta beta, prawda?


Mateusz Witczak

Reklamówka zestawia ze sobą nowojorskie ulice "przed" i "po" wybuchu pandemii. Pomysł wyjściowy jest ciekawy, a i realizacja błyszczy. Być może nie dowiecie się z tego materiału za wiele o mechanikach The Division, ale w klimat gry wprowadzi was on pierwszorzędnie.

 

Osobom nieuczulonym na polskie dubbingi, dodatkowo prezentujemy rodzimą wersję spotu.

 

 

Jednocześnie przypominamy, że otwarte testy rozpoczynają się jutro (dla posiadaczy XBO) lub pojutrze (dla pecetowców i właścicieli PS4). Jeśli chcecie się do nich odpowiednio przygotować, warto zawczasu pobrać klienta. Nowa wersja ma zawierać niedostępną w zamkniętej becie misję (Subway Morgue) i ponoć da się w niej zdobyć nagrody, jakie uaktywnimy w pełnej wersji (premiera już 08.03!).


Redaktor
Mateusz Witczak

Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

Profil
Wpisów3462

Obserwujących20

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze