28
21.02.2016, 10:51Lektura na 1 minutę

XCOM 2 ? Firaxis utrzymuje "wściekłe tempo pracy" nad naprawą błędów

Projektant gry twierdzi, że studio nie było świadome problemów.


Cross

Główny projektant XCOM 2, Jake Solomon, w wywiadzie z portalem Rock, Paper, Shotgun przyznał, że "zupełnie nie spodziewał się problemów". "Może to źle o mnie świadczy, ale rozmawiam z tobą na tym laptopie, na którym gram w XCOM-a" - mówi, jednocześnie twierdząc, że ani on, ani testerzy nie zauważyli w ogrywanych wersjach ciągle omawianych na forach błędów. Mając już jednak w oczach wirtualny tłum z pochodniami i widłami w dłoniach, szybko dodaje, że Firaxis bierze pełną odpowiedzialność za zaistniałą sytuację i całe dnie spędzają na łataniu gry. Kiedy zobaczymy efekty ich prac? Nie wiadomo, bo kwestii do naprawienia jest od groma. Mogą tylko obiecać nam, że utrzymują "wściekłe tempo pracy" nad patchami.


Redaktor
Cross
Wpisów2216

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze