9
8.03.2016, 12:34Lektura na 1 minutę

The Division: Serwery nie wytrzymały

Przy okazji: posiadacze XBO będą (względem całej reszty) zdecydowanie uprzywilejowani.


Mateusz Witczak

Premiera The Division nie przebiegła równie bezproblemowo, jak obiecywało Ubi (doświadczone zresztą przez podobne problemy, związane ze startem Rainbow Six Siege). Część z graczy miała trudności nie tyle przy łączeniu z serwerami, ale nawet podczas... logowania na konto Uplay. Niektórzy narzekali również na niezapisane postępy i mniejszą (w stosunku do bety) liczbę klatek na sekundę.

Wydawca zareagował szybko i po ciężkiej nocce serwery powinny działać normalnie. Inna rzecz, że przeprowadziwszy spektakularne testy, w których wzięło udział 6,4 mln ludzi, podobne trudności zwyczajnie nie powinny się zdarzać.

Niedługo po kłopotliwym debiucie, dowiedzieliśmy się, że dwa płatne dodatki (Underground i Survival) otrzymają w pierwszej kolejności właściciele XBO (na pecetach i PS4 oba rozszerzenia zameldują się miesiąc później). Trzecie DLC (Last Stand) wszystkie platformy otrzymają na podobnych warunkach. 

the-division-xbo_4bl2.jpg

Redaktor
Mateusz Witczak

Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

Profil
Wpisów3462

Obserwujących20

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze