21
11.03.2016, 12:19Lektura na 1 minutę

Dark Souls III: Wersja pecetowa zablokowana na 30 klatkach?

From odnosi się do krążących po sieci plotek.


Mateusz Witczak

Pogłoski o "sztywnych" 30 fps-ach (w wersji pecetowej) nie wzięły się znikąd. Raz, że takie rozwiązanie funkcjonowało w pierwszych Soulsach (przynajmniej do czasu, gdy liczbę klatek uwolnili modderzy) i dwa, że przedstawiciel Namco Bandai potwierdził, iż podobnie może to wyglądać w "trójce".

Ale najnowszy wpis na oficjalnym twitterze serii wyjaśnia, że nie mamy się czego obawiać.

dark-souls-3-cwierk_177sn.jpg

 

Pozostaje czekać na kwietniowe wyniki wydajności wersji na PS4 i XBO (lub odpalić Slashy Souls, gdzie liczba klatek nie wydaje się problemem).


Redaktor
Mateusz Witczak

Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

Profil
Wpisów3462

Obserwujących20

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze