6.04.2016, 06:59Lektura na 1 minutę

Life is Strange 2 pojawiło się na Kickstarterze

Pojawiło się i szybko z niego zniknęło.


Mateusz Witczak

Cały problem w tym, że zbiórki nie założyło odpowiedzialne za "jedynkę" Dontnod (zresztą zajęte innym projektem), ale... fan ich przygodówki, niejaki Scott Ashby. Ów zapragnął zebrać 20 tys. dolarów i przekazać je studiu. Gdyby jednak kwota z jakichś względów nie skłoniła developerów do podjęcia prac nad pełnoprawną "dwójką", planowano wykupić licencję i wyprodukować sequel na własną rękę.

Ashby zaoferował potencjalnym zbiórkowiczom całkiem szeroką ofertę. Za 50 dolarów mogliśmy otrzymać gotową grę, za tysiaka - współuczestniczyć w napisaniu jednej z postaci. "Developer" miał też całkiem śmiałe pomysły na rozwinięcie rozgrywki (m.in. wprowadzenie "muzycznej minigry"). Sęk w tym, że jego ruch był, ni mniej ni więcej, bądź wyrazem przeraźliwej głupoty, bądź niezbyt błyskotliwym oszustwem. Akcja została błyskawicznie przerwana, a chrononauci będą zmuszeni czekać, aż Dontnod ukończy Vampyra. Kto wie, być może wówczas doczekamy się ciut poważniejszego pomysłu na sequel.


Redaktor
Mateusz Witczak

Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

Profil
Wpisów3462

Obserwujących20

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze