9.04.2016, 13:30Lektura na 1 minutę

Telltale wchodzi w biznes wydawniczy

- Dzień dobry, bylibyśmy zainteresowani zrobieniem epizodycznej przygodówki o Andrzeju Dudzie... Aha... Nie, nie, Minionki też weźmiemy... Hmmm... Wie pani co, to ja jeszcze za chwilę zadzwonię, bo mam drugi telefon.


Mateusz Witczak

W studiu odpowiedzialnym za powrót Sama i Maksa praca wre. Telltale pracuje nad egranizacją Batmana, trzecim sezonem TWD, drugim sezonem Gry o Tron oraz dwoma niezapowiedzianymi jeszcze projektami ("coś z Marvelem" i "coś autorskiego). No i wciąż produkuje kolejne odcinki Michonne i Minecraft: Story Mode (który to serial - nawiasem mówiąc - nieco ostatnio spuchł).

Jakby tego było mało, studio wkracza na nowe dla siebie tereny i rozpoczyna (pod szyldem Telltale Publishing) działalność wydawniczą. Na pierwszy ogień pójdzie 7 Days to Die, które dzięki współpracy trafi w czerwcu na PS4 i XBO. Konsolowcy dostaną możliwość gry na split screenie oraz jakieś enigmatyczne "dodatki".

Żeby pokazać, że nowy twór traktuje swą powinność poważnie, zdecydowano się nakręcić trailer z żywymi aktorami.


Redaktor
Mateusz Witczak

Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

Profil
Wpisów3462

Obserwujących20

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze