2.05.2016, 09:18Lektura na 1 minutę

Torment: Tides of Numenera ukończone

Gra jest gotowa, a twórcom pozostaje ją wyszlifować i zażegnać wykryte podczas bety bolączki.


Mateusz Witczak

Najnowsza aktualizacja zdradza, że "duchowy następca" najlepszego rolpleja w historii jest grywalny od początku do końca, a inXile może się zająć jego licznymi babolami.

Studio podziękowało za wsparcie, jakiego gracze udzielili podczas betatestów podkreślając, że dzięki naszym uwagom remontu doczekały się zarówno interfejs, jak i... prolog. Obecnie trwają natomiast intensywne prace nad usuwaniem bugów i balansem a także wylaszczanie oprawy. Część efektów zobaczymy podczas kolejnej, dużej aktualizacji. 

Pozostaje cierpliwie czekać na premierę. Zdaniem wyżej podpisanego - warto, bo inXile podeszło do spuścizny Planescape'a świadomie i z wielkim wyczuciem. Jak zresztą  podsumowaliśmy na łamach CDA 04/2016...


Jeśli tylko towarzysze będą się częściej odzywać i staną się tak interesującą plejadą indywiduów jak cała reszta świata, jeśli tylko gra nie wystartuje w takim stanie technicznym, w jakim znajduje się beta, i jeśli finałowy twist nie polega na tym, że wszystko okaże się snem – będę wnioskował o dychę.



Redaktor
Mateusz Witczak

Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

Profil
Wpisów3462

Obserwujących20

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze