18.05.2016, 12:37Lektura na 1 minutę

Star Wars Battlefront: EA zrezygnowało z kampanii... przez pośpiech

Twórcy chcieli zdążyć z premierą w punkt kulminacyjny gwiezdnowojennego szaleństwa.


Cross

Jak wyznał podczas rozmowy z inwestorami szef EA Studios, Patrick Soderlund, DICE nie wzbogaciło najnowszego hitu w uniwersum Star Wars o kampanię single-player z jednego powodu: chcieli zdążyć z premierą przed końcem roku, by zgrać się z premierą Przebudzenia Mocy i wykorzystać fanowską gorączkę do podbicia słupków sprzedaży. Cytując:


[Rezygnacja z kampanii] była świadomą decyzją. Dokonaliśmy wyboru, mając na uwadze czas - możliwość wypuszczenia gry wraz z nowym filmem miała potężny wpływ na sprzedaż.


Soderlund dodał też:


Myślę, że zespół stworzył naprawdę dobrą grę w oparciu o pomysł, który mieliśmy. Powiedziałbym, że gra sprawdziła się bardzo dobrze i sięgnęła publiczności mocno odmiennej od typowych gier EA. Z tej perspektywy, jest to sukces. Czy jesteśmy zadowoleni z Metacritikiem na poziomie 75? Nie. Czy jest to coś, z czym poradzimy sobie w przyszłości? Oczywiście.


No cóż, wygląda na to, że niebezpośrednio potwierdzono obecność kampanii w Battlefroncie 2?


Redaktor
Cross
Wpisów2216

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze