8
10.06.2016, 13:15Lektura na 1 minutę

Doom: id Software przejmuje multiplayer, spróbuje go naprawić

Twórcy singla postarają się doprowadzić marne, zrobione przez inne studio multi do porządku.


Cross

Brak możliwości zmiany podstawowych ustawień, prywatnych meczów, głosowań na mapy, botów, a nawet komend z pecetowej alfy – a do tego liczne zarzuty w kwestii rozgrywki i wszechobecni cheaterzy. O ile kampania nowego Dooma została przyjęta ciepło, tak jego multiplayer nieustannie jest obiektem kpin. Producent gry Marty Stratton zapewnia jednak, że id Software postara się to zmienić. Jak? Przejmą grę z rąk Certain Affinity – odpowiedzialnego za obecne multi studia, znanego głównie z prac nad Call of Duty i Halo – by własnoręcznie poprawić ją zgodnie z życzeniami fanów.

Już tego lata mamy doczekać się możliwości hostowania prywatnych meczów z dowolnymi ustawieniami. Następnym priorytetem będą boty przygotowywane przez Johna "Maleficusa" Deana (FrjtzBot z Return to Castle Woflenstein, AI z Enemy Territory: Quake Wars), który obecnie jest niestety zajęty pracami nad SnapMapem. Co prawda nie mamy co liczyć na własne serwery, ale id duma nad bardziej klasyczną przeglądarką tych oficjalnych. Planowana jest też walka z cheaterami, której metod ani szczegółów nie znamy.

Brzmi dobrze, ale niestety twórcy niewiele mówią o zmianach w rozgrywce – a to ona jest beczką dziegciu w tej łyżce miodu.


Redaktor
Cross
Wpisów2216

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze