8
29.06.2016, 11:23Lektura na 3 minuty

Doom po łatce pozwoli nam pstrykać foty i ustawić broń na środku ekranu

Wreszcie popatrzymy na Super Shotguna z tej perspektywy, z której powinniśmy go podziwiać.


Cross

Już jutro (30 czerwca) na PS4, XBO i PC zostanie opublikowana łatka do Dooma, dzięki której zaspokoimy żądze piekielnego fotografa i poczujemy na policzku łzę nostalgii związaną z Jedynym Słusznym Ustawieniem Broni Na Ekranie. Oprócz licznych poprawek do singla, SnapMapa i multiplayera doczekamy się unchartedopodobnego trybu Foto (tylko kampania) i otrzymamy możliwość wyświetlania trzymanej pukawki na środku monitora/telewizora tak, jak w starych częściach (wszystkie tryby, patrz obrazek otwierający newsa). Bene, bene. Pełna lista zmian w aktualizacji prezentuje się następująco:


Ogólne Dodano opcję umieszczenia/widoku broni jak w klasycznym DOOMie (we wszystkich trybach) Kampania Dodano tryb foto (przełącznik trybu foto znajdziesz w ustawieniach gry. Jest on dostępny w menu pauzy po wczytaniu mapy poprzez wybór misji.) Tryb dla wielu osób Poprawiono balans broni (obowiązuje od 10 czerwca 2016 r.) Arena klanowa i Mroźny berek wymagają teraz zwycięstwa w 5 rundach, aby wygrać całe starcie (obowiązuje od 10 czerwca 2016 r.) Dodano interfejs personalizacji, który wyświetla wszystkie możliwe elementy do odblokowania. Do ustawień w trybie dla wielu osób dodano opcję „styl celownika”. SnapMap Do strony informacji o mapie dodano dane o oryginalnym jej autorze. Dodano limit czasu dla AFK w lobby. Dodano możliwość wyboru, czy SnapMap ma automatycznie zarządzać ręcznie umieszczonym SI (ukryj/pokaż). Dodano opcję włączenia/wyłączenia „włącznika do postrzelenia”. Dodano rekwizyty nieba/okien. Dodano automatyczny powrót do poprzedniej wersji dla błędnych map. Poprawiono algorytmy sortowania dla wyszukiwania najpopularniejszych map. POPRAWKI Jeden gracz Poprawiono błąd, polegający na niepojawianiu się hełmów z ultrakoszmaru u znajomych w Steam. Poprawiono błąd zawieszania się po otwarciu koła broni przy więcej niż 142 FPS (PC). Poprawiono błąd wychodzenia do pulpitu po kliknięciu w kampanię przy włączonym trybie deweloperskim (PC) Poprawiono błąd nieodblokowywania się trofeum/osiągnięcia „IDKFA” (we wszystkich wersjach). Poprawiono błąd zawieszania się PS4 przy przeładowywaniu punktu kontrolnego w Odlewni. Poprawiono błąd nieodblokowywania się trofeum „Każdy zakątek” po zebraniu wszystkich Panów Zagład (PS4). Poprawiono błąd polegający na żądaniu dostępu do Internetu przez grę (Xbox One). Tryb dla wielu osób Poprawiono błąd wyłączania się przy problemach z serwerem (PS4). Poprawiono błąd wyłączania się, gdy klient zawiesza grę w trakcie ładowania się lobby (PS4). Różne poprawki kosmetyczne i zmiany w rozgrywce. Ulepszenia dopasowania: - Poprawka ograniczonych typów NAT, które były wybierane dla dedykowanego hosta w lobby serwera. - Poprawka dla większych lobby, które dłużej dokonywały dopasowania. - Poprawka błędu, polegającego na pozostawieniu gracza jeśli dołączył do znajomego w momencie odliczania. - Poprawki błędów i usprawnienia stabilności. SnapMap Poprawiono błędy związane z czcionkami azjatyckimi. Poprawiono błąd wybierania ścieżek przez SI z różnymi rodzajami rekwizytów. Poprawiono błąd dzielenia tego samego ID mapy przez kilka różnych map. Różne poprawki błędów map. Różne poprawki logiczne. Różne poprawki stabilności. Tylko dla PC Poprawiono błąd polegający na niepoprawnym włączaniu się trybu deweloperskiego, kiedy użytkownik pobierał własne dane zapisu z chmury Steam.



Redaktor
Cross
Wpisów2216

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze