21
9.07.2016, 16:04Lektura na 1 minutę

Red Dead Redemption na Xbox One działa znacznie lepiej, niż na PS3 i X360

Wersja RDR na XBO to zdaniem specjalistów najlepsza metoda, by zapoznać się z tą grą.


Cross

Jak donosi Digital Foundry, pracownicy Microsoftu odpowiadający za kompatybilność wsteczną Xboksa One zrobili przy Red Dead kawał dobrej roboty. Po problemach z pierwszym Mass Effectem czy Halo: Reach na XBO można było spodziewać się irytujących problemów z grą – jak się jednak okazało, najnowsza konsola Microsoftu jednak nie tylko nie pogarsza Dzikiego Zachodu w wykonaniu Rockstara, wiernie replikując wszystkie efekty graficzne znane z X360, a nawet go poprawia.

Na konsolach poprzedniej generacji liczba klatek na sekundę regularnie spadała do okolic dwudziestu, co w połączeniu z "rozdzieraniem się" obrazu (tearing) potrafiło budzić w wybrednych pecetowcach odrazę (szczególnie w dodatku Undead Nightmare). Na XBO synchronizacja pionowa działa za to cały czas, a liczba FPS-ów rzadko kiedy spada poniżej 30 – jedynym niechlubnym wyjątkiem okazuje się strzelanina na Ridgewood Farm, kiedy liczba klatek oscyluje wokół 26.

Jest to jednak wyjątek, a nie reguła – Thomas Morgan z Digital Foundry, którego porównania RDR na obu sprzętach Microsoftu możecie podziwiać poniżej, zaznacza, że ze względu na brak pecetowego portu Red Dead na Xbox One to najlepsza wersja tej gry.


Redaktor
Cross
Wpisów2216

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze