Fallout 4 i Skyrim na PS4 jednak będą obsługiwały mody oraz 4K
Wygląda na to, że Bethesda pogodziła się z Sony.
Bethesda ogłosiła dziś, że w końcu rozwiązała problemy uniemożliwiające pojawienie się modów do jej gier na PS4. Choć jeszcze parę tygodni temu firma wystosowywała oficjalne oświadczenia, że nie udało jej się dogadać z Sony w kluczowych kwestiach dotyczących obsługi modyfikacji, najwyraźniej twórcy PlayStation w końcu wyciągnęli w kierunku wydawcy pomocną dłoń. Najwyraźniej już wraz z premierą Skyrim Special Edition (28 października) użytkownicy konsoli będą mogli używać wszystkich modów, które korzystają z grafiki, modeli, animacji etc. znajdujących się na płycie.
Jakiś czas po wydaniu Skyrima twórcy udostępnią też mody graczom w Fallouta 4. Co więcej, oba tytuły mają spodziewać się na PS4 Pro rozdzielczości podbitej do 4K. Bethesda nie wyklucza też, że peesczwórkowy Fallout doczeka się większych usprawnień graficznych.