1
17.10.2016, 14:00Lektura na 1 minutę

Warsaw Games Week 2016: Sukces frekwencyjny

Miniona edycja zdecydowanie poprawiła ubiegłoroczny wynik.


Mateusz Witczak

Relację z WGW prezentowaliśmy wam przedwczoraj, od tego czasu targi zdążyły się skończyć i... wstępnie policzyć. Wiadomo, że podczas czterodniowej imprezy przez hale EXPO XXI przewinęło się 24 300 osób. Słowem: tegoroczna edycja poprawiła ubiegłoroczny wynik o niemal 5 tys. osób. Spora w tym zasługa niezłej ramówki, wizytujący mogli przedpremierowo ograć nowego South Parka, Gwinta, Call of Duty: Infinite Warfare czy  pobawić się bogatą ofertą gier dostępnych na PlayStation VR.

Niedziela obfitowała w rozstrzygnięcia turniejów. W rozgrywkach Rainbow Six Siege zwyciężyła ekipa Patokalipsy, która zabrała ze sobą 10 tys. złotych nagrody. W multi Uncharteda 4 bezkonkurencyjna okazała się drużyna HSC (5 tys. zł), a turniej Tekkena 7 zwyciężył Artur „FARM2PLAY|Devil” Wleklik (1 tys. zł, wyjazd na Turniej Żelaznej Pięści w Tokio).


Redaktor
Mateusz Witczak

Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

Profil
Wpisów3462

Obserwujących20

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze