8
20.11.2016, 15:04Lektura na 1 minutę

Civilization VI właśnie się załatało

Tak, poprawiono AI.


Mateusz Witczak

 


Nie chcesz zarywać długich nocek przed kompem? Masz rodzinę i dzieci? Znajomych? Regularnie brylujesz na towarzyskich salonach? Strzeż się tej gry. Taka jest dobra.


Tak rozpoczął swoją recenzję (w CDA 13/2016) kolega redaktor enki. I nie jest w peanach na cześć szóstej Cywilizacji osamotniony, co nie znaczy, że gra zadebiutowała bezproblemowo.

Firaxis wypuściło właśnie darmową aktualizację wkomponowującą w grę nowy scenariusz do multi ("Kawaleria i kanonada") oraz dwie nowe mapy (ponoć przymuszające do bardziej konfrontacyjnej rozgrywki). Sporego liftingu doczekał się interfejs (Civilopedia jest czytelniejsza) i sztuczna inteligencja. Poza tym dodano obsługę DirectX 12 na kartach AMD (i niektórych kartach Nvidii) i – tu bez zaskoczenia – dokonano pierdyliarda zmian w balansie.

Pełną listę korekt i podmianek przeczytacie pod tym adresem.


Czytaj dalej

Redaktor
Mateusz Witczak

Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

Profil
Wpisów3462

Obserwujących20

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze