43
5.02.2017, 13:49Lektura na 2 minuty

PlayStation 4 Pro: Tryb Boost faktycznie działa

Przetestowano go w 21 grach.


Aleksander „Allor” Olszewski

O trybie Boost pisaliśmy już tutaj: w skrócie pozwala on na wykorzystanie dodatkowej mocy obliczeniowej PS4 Pro nawet w tytułach, dla których twórcy nie przygotowali stosownego patcha. Teoretycznie powinno to zwiększyć liczbę fps-ów, zmniejszyć lub wyeliminować chwilowe spadki płynności, a także przyspieszyć ładowanie etapów. I jak wynika z szybkich testów, wszystko to faktycznie ma miejsce.

Oto opublikowana na Reddicie lista tytułów, w których zauważono poprawę:

  • Assassin's Creed 4 – zniknęły problemy ze spadkami fps-ów
  • Assassin's Creed Unity – zniknęły problemy ze spadkami fps-ów
  • Battlefield 4 – działa super nawet z 64 graczami w trybie conquest
  • Bloodborne – działa lepiej, ale miewa problemy z płynnością
  • Dying Light – zniknęły problemy ze spadkami fps-ów
  • Evil Within – lepsza wydajność i szybsze ładowanie
  • Fallout 4 – stałe 30 fps-ów
  • Far Cry Primal – zniknęły problemy ze spadkami fps-ów
  • Furi – wygląda lepiej, nie ma już problemów z tearingiem obrazu na początku gry
  • Godzilla – brak zwolnień i błyskawiczne ładowanie
  • Grow Home – lepiej, niż było, ale nadal źle
  • Homefront Revolution – stałe 30 fps-ów
  • Just Cause 3 – prawie jak zupełnie nowa gra
  • Lords of the Fallen – lepsza płynność
  • Mad Max – lepsza płynność
  • Rainbow Six Siege – w trybie Terrorist Hunt jest teraz 110 fps-ów
  • Saints Row 4 – lepiej niż było, ale nadal nie jest to stałe 60 fps-ów (choć teraz to przynajmniej 50+)
  • Star Wars Battlefront – stałe 60 fps-ów niezależnie od tego, co akurat dzieje się na ekranie
  • Until Dawn – działa znacznie lepiej
  • Vanishing Of Ethan Carter – stałe 60 fps-ów, nawet w miejscach najbardziej obciążających konsolę
  • Yakuza 0 – lepsza płynność
  • Cóż, z jednej strony kupno Pro ma coraz więcej sensu, ale z drugiej wygląda na to, że stary sposób pecetowców na problemy z płynnością ("wymień kartę graficzną i procesor, dodaj RAM-u") właśnie zaczął się sprawdzać także na konsolach. W każdym razie tych od Sony. Super?


    Czytaj dalej

    Redaktor
    Aleksander „Allor” Olszewski
    Wpisów723

    Obserwujących0

    Dyskusja

    • Dodaj komentarz
    • Najlepsze
    • Najnowsze
    • Najstarsze