7
14.03.2017, 10:47Lektura na 1 minutę

Strafe: Brutalny retroshooter opóźniony [WIDEO]

Ponoć zawinił dostawca wielokątów.


Mateusz Witczak

Na tytuł będący (wedle opisu na Steamie)...


Najszybszym, najbardziej zabójczym, najbardziej nadużywający przymiotników, wypakowanym akcją pierwszoosobowym shooterem roku 1996. Zawierającym zapierającą dech fotorealistyczną grafikę i natrętne gore, pozwalające wymalować poziomy czerwienią z pomocą nadmiaru wnętrzności twoich przeciwników.


...poczekamy jeszcze 8 tygodni, do 9 maja. By nieco osłodzić nam zwłokę, twórcy opublikowali rozwalający głowy materiał.

Wydawca tytułu (Devolver Digital) podaje nader zasadne powody opóźnienia. Ponoć miks shootera z rogalikiem wymagał 150 tys. polygonów, ale 25 tys. z nich dotarło do biur developera z opóźnieniem.

Szczerze życzymy, by dodatkowe godziny pomogły ekipie Pixel Titans we właściwym postawieniu klocków.


Redaktor
Mateusz Witczak

Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

Profil
Wpisów3462

Obserwujących20

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze