9
4.07.2017, 09:06Lektura na 1 minutę

Crash Bandicoot: Rimejki mogą utorować drogę kolejnej odsłonie

Ale Activision musi zbić na nich kokosy, nie fistaszki.

Jak doskonale wiecie, Crash Bandicoot N. Sane Trilogy spotkało się z uznaniem krytyków, wciąż jednak nie znamy wyników sprzedaży odświeżonej trylogii. Eric Hirshberg, szef Activision Publishing, twierdzi (w rozmowie z GamesIndustry.biz), że ewentualny sukces otworzy furtkę kontynuacji i/lub kolejnym projektom z maskotką pierwszego PlayStation w roli głównej. Stawia jednak twardy warunek.


Eksperymentujemy z Crashem. Wiemy, że jest grupa fanów, którzy domagali się tego powrotu. Ale nigdy nie wiesz, czy jest to przejaw istnienia większego grona odbiorców, czy tylko niszowa, nostalgiczna społeczność. Jak na razie widzimy prawdziwą pasję względem tego pomysłu, co może prowadzić do kolejnych działań.


Nawiasem mówiąc, warto się wczytać w powyższy wywiad nie tylko z powodu tych linijek. Hirshberg opowiada na łamach serwisu o tym, jak prowadził kampanię reklamową dla "Twin Peaks", przyznaje, że Infinite Warfare to "o jedną futurystyczną grę za dużo" oraz zdradza coś niecoś na temat pomysłów na serie Call of Duty i Destiny. 

Przypomnijmy, że Crash powrócił na konsoli PS4 30 czerwca (tutaj możecie zobaczyć jego zwiastun premierowy). Nieco wcześniej popularny jamraj pasiasty zaliczył gościnne występy w Skylandersach (oraz w serialu!).


Czytaj dalej

Redaktor
Mateusz Witczak

Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

Profil
Wpisów3462

Obserwujących20

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze