11
7.07.2017, 08:26Lektura na 1 minutę

City of Brass: Twórcy BioShocka szykują grę w klimacie "Tysiąca i jednej nocy" [WIDEO]

 Jednym z jej elementów będzie permanentna śmierć.


Paweł „Cursian” Raban

Studio Uppercut, składające się z byłych pracowników 2K Games, którzy pracowali przy dwóch pierwszych częściach BioShocka, ale stworzyli też kilka gier pod swoim nowym szyldem (m.in. Submerged), pracuje nad kolejnym tytułem.

Bohaterem City of Brass będzie złodziej, którego zadaniem jest zdobycie bajecznego skarbu ukrytego gdzieś w trzewiach wyrwanego z arabskich legend miasta. Lepkopalcy heros jest uzbrojony w miecz i bicz, które pomogą mu wyjść cało ze starć z szeregami mitycznych monstrów. Rozgrywka ma być niezwykle wymagająca, a każdy zgon oznacza powrót do punktu wyjścia. Gracze będą zachęcani do kreatywnego rozwiązywania problemów, między innymi zastawiania pułapek i wykorzystywania elementów otoczenia, np. eksplodujących waz. Premiera na PC obędzie się jesienią, a konsolowcy muszą poczekać do przyszłego roku.


Czytaj dalej

Redaktor
Paweł „Cursian” Raban

Jestem wielbicielem turówek i wszelkiej maści erpegów: zarówno klasycznych, jak i współczesnych. Do tego zdeklarowanym zwolennikiem tytułów dla jednego gracza, przy czym od tej zasady istnieje jeden poważny wyjątek – World of Warcraft. W Azeroth przesiedziałem więcej godzin, niż chciałbym przyznać, raz ciesząc się każdą chwilą, kiedy indziej zrzędząc na czym świat stoi. Nie wyobrażam sobie dnia bez książki (niemal zawsze fantastyki), za to spokojnie obyłbym się bez kina i seriali. Z CDA związany jestem od 2011 roku.

Profil
Wpisów3207

Obserwujących6

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze