9
19.08.2017, 15:09Lektura na 1 minutę

StarCraft II: Szykują się spore zmiany w multiplayerze

Autorzy zamierzają pogrzebać w ekonomii oraz jednostkach.


Paweł „Cursian” Raban

Blizzard zapowiedział, że pracuje nad potężną łatką, która może poważnie zamieszać na sieciowych arenach. Twórcy nie są zadowoleni z presji, jaką obecny stan gry wywiera na szybkie zakładanie kolejnych baz, dlatego też planuje zwiększyć wydajność gejzerów wespanu i większych złóż kryształów (mniejsze mają pozostać bez zmian). W rezultacie nie powróci sytuacja sprzed Legacy of the Void, gdzie zdaniem firmy zbyt wiele osób polegało na taktykach defensywnych, ale jednocześnie zapobiegnie to przedwczesnemu kończeniu meczów, gdy jeden z graczy nie będzie mógł założyć trzeciej bądź czwartej placówki.

Dodatkowo zapowiedziano sporo zmian pośród jednostek. Po pierwsze, z gry wyleci protoski rdzeń statku matki. W zamian za to zostanie zwiększony defensywny potencjał Nexusa. Kompletnej przebudowy doczeka się również terrański Kruk. W założeniach ma teraz pełnić rolę jednostki wspierającej. Pośród jego umiejętności znajdą się na przykład dron naprawczy oraz pocisk, który czasowo wyłączy umiejętności wrogich jednostek mechanicznych.  

Wspomniane nowości to zaledwie wierzchołek góry lodowej. Więcej dowiecie się TUTAJ. Łatka najprawdopodobniej trafi na serwery w listopadzie.


Czytaj dalej

Redaktor
Paweł „Cursian” Raban

Jestem wielbicielem turówek i wszelkiej maści erpegów: zarówno klasycznych, jak i współczesnych. Do tego zdeklarowanym zwolennikiem tytułów dla jednego gracza, przy czym od tej zasady istnieje jeden poważny wyjątek – World of Warcraft. W Azeroth przesiedziałem więcej godzin, niż chciałbym przyznać, raz ciesząc się każdą chwilą, kiedy indziej zrzędząc na czym świat stoi. Nie wyobrażam sobie dnia bez książki (niemal zawsze fantastyki), za to spokojnie obyłbym się bez kina i seriali. Z CDA związany jestem od 2011 roku.

Profil
Wpisów3207

Obserwujących6

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze