5
4.09.2017, 04:48Lektura na 2 minuty

The Good Life: Twórca Deadly Premonition rzeźbi rolpleja o Anglikach zmieniających się nocą w koty [WIDEO]

Sweary obiecuje spłodzenie tytułu dla kociarzy. Ale wpierw chce nam wyrwać z kieszeni 1,5 miliona dolarów.


Mateusz Witczak

Ogłoszona podczas PAX West produkcja ma być (przynajmniej częściowo) sfinansowana ze środków pozyskanych za pośrednictwem Figa. Hidetaka "Sweary" Suehiro, ojciec Deadly Premonition i D4: Dark Dreams Don't Die, zaprosi nas w buty Naomi, młodej pani fotograf z Nowego Jorku, która przybywa do angielskiego Rainy Woods ("najszczęśliwszego miasteczka na świecie"), by spłacić ogromny dług, który zaciągnęła. W tym celu będziemy musieli cyknąć sporo zdjęć i przeprowadzić research, który prześlemy do nowojorskiej redakcji. Za naszą pracę naczelny nagrodzi nas pieniędzmi, jakie wykorzystamy na spłatę zobowiązań, co będzie można zresztą przyspieszyć podejmując się dodatkowych prac na pół etatu (wyczuwam tu wątek, z którym mogę się utożsamiać!).

Mieścina skrywa ponoć sekret (niedawno miało w niej miejsce morderstwo) i jest wypełniona "fascynującymi ludźmi". Podczas rozgrywki zawiążemy przyjaźnie z peletonem ciekawych indywiduów, rozwiążemy kilka lokalnych tajemnic i niejednokrotnie wyprawimy się na drinka do kilku barów (zresztą bohaterka będzie się mogła od wody ognistej uzależnić).

Jak reklamują miejsce akcji twórcy z White Owls będzie to miasteczko, które...


Jest położone 5,5 godziny od Londynu... i to AUTOBUSEM?! Nie ma internetu? Nie działa komórka? Nie ma Starbucksa? Ani klubów?! Nie ma nowojorskiej Pizzy! Nie ma buritos! Dają owcom paść się byle gdzie? A mimo to nie mają jednego pubu, ale PIĘĆ?? Co oni sobie myśleli?!


 

Osią gry mają być interakcje z ludźmi. Relacje z nimi "emocjonalnie nas zaangażują", mieszkańcy będą ponoć "martwić się, cierpieć, bawić, kochać i nienawidzić tak samo, jak prawdziwi ludzie".

Twist polega na tym, że... nocą wszyscy zamieniają się w koty (co osobników znających dotychczasową twórczość Sweary'ego dziwić nie powinno). Również Naomi, która za dnia popchnie historię do przodu, a gdy tylko zajdzie słońce rozpocznie łowy na robaki i ryby.

Developerzy obiecują głęboką customizację (zarówno ludzkiej, jak i kociej formy), inspiracje "Twin Peaks" oraz klasycznymi brytyjskimi serialami w rodzaju "Downton Abbey". A poza tym: mieszankę humoru, perwersji, realizmu i horroru, która niejednokrotnie przełamie obyczajowe tabu.

Pierwszy zwiastun możecie obejrzeć poniżej.

By powstać (w wersjach na PS4 i PC), gra potrzebuje uzbierać 1,5 miliona dolarów. Gdy piszę te słowa ma na koncie 10% tej kwoty. Nowy projekt Sweary'ego możecie wesprzeć pod tym adresem.


Redaktor
Mateusz Witczak

Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

Profil
Wpisów3462

Obserwujących20

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze