5
22.10.2017, 09:40Lektura na 1 minutę

Mod do Half-Life´a 2 oferuje zawartość pominiętą w finalnej wersji gry

Do działania nie potrzebuje przy tym "podstawki".


Paweł „Cursian” Raban

Do sieci trafiła pierwsza część Dark Interval, ambitnej modyfikacji do Half-Life'a 2. Jej twórcy, Cvoxalury, postanowili powołać do życia porzucone przez Valve pomysły, które nigdy nie trafiły do wersji finalnej, ale zostały wspominane w poświęconej grze książce pod tytułem "Raising the Bar". Zgodnie z intencją modderów Dark Interval ma być samodzielną, spójną produkcją, inspirowaną wymienioną lekturą. Przygoda składa się obecnie z 11 opracowanych od podstaw poziomów, podzielonych na cztery rozdziały. Mod nie wymaga do działania Half-Life'a 2. Zamiast tego należy pobrać Source SDK Base 2013 Singleplayer, następnie zaopatrzyć się w samo Dark Interval i rozpakować pliki do folderu "sourcemods". Po uruchomieniu Source SDK Base 2013 Singleplayer trzeba wejść do ustawień i odznaczyć opcję beta "-upcoming". Po zrestartowaniu Steama wszystko powinno hulać jak należy.


Redaktor
Paweł „Cursian” Raban

Jestem wielbicielem turówek i wszelkiej maści erpegów: zarówno klasycznych, jak i współczesnych. Do tego zdeklarowanym zwolennikiem tytułów dla jednego gracza, przy czym od tej zasady istnieje jeden poważny wyjątek – World of Warcraft. W Azeroth przesiedziałem więcej godzin, niż chciałbym przyznać, raz ciesząc się każdą chwilą, kiedy indziej zrzędząc na czym świat stoi. Nie wyobrażam sobie dnia bez książki (niemal zawsze fantastyki), za to spokojnie obyłbym się bez kina i seriali. Z CDA związany jestem od 2011 roku.

Profil
Wpisów3207

Obserwujących6

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze