24
24.10.2017, 14:45Lektura na 1 minutę

Wolfenstein II: The New Colossus – Dlaczego w grze nie ma trybu multi?

Dziwną w dzisiejszych czasach decyzję wyjaśnia jeden z twórców gry.


Tomasz „Ninho” Lubczyński

Zdaniem narrative designera MachineGames, Tommy'ego Tordssona Bjorka, tworzenie trybu multiplayer "rozcieńczyłoby" rozgrywkę, a skupienie się jedynie na kampanii jednoosobowej jest kluczowe dla sukcesu drugiego Wolfensteina. 


Jedyną drogą, by stworzyć superwciągające doświadczenie fabularne, jest skupienie się tylko na trybie dla jednego gracza. Robienie w tym samym czasie multiplayera tylko rozcieńczyłoby cały proces. To niebezpieczeństwo tworzenia dwóch rzeczy jednocześnie. (...) Skupiamy się na tworzeniu naprawdę dobrej gry single player. Robimy swoje i to sprawia, że gra jest świetna. 


Kłóci się to z podejściem Electronics Arts, jakie wyjawił niedawno były pracownik BioWare'u. Jego zdaniem w EA "czas liniowych, singleplayerowych gier AAA dobiegł końca". Na przekór trendom w samotną przygodę (z potrójnym A!) w Wolfensteinie II: The New Collosus zanurzymy się już w ten piątek, 27 października.


Czytaj dalej

Redaktor
Tomasz „Ninho” Lubczyński

W CD-Action jestem od 2016 roku, wcześniej publikowałem m.in. w Przeglądzie Sportowym. W redakcji robiłem chyba wszystko – byłem sprzętowcem, prowadziłem działy info i zapowiedzi, szefowałem newsroomowi, jak i całej stronie. Następnie bezpieczną przystań znalazłem w social mediach, którymi zajmowałem się do końca 2022 roku, gdy odszedłem z CDA. Nie przestałem jednak pisać – wciąż możecie mnie więc czytać: zarówno na stronie www, jak i w piśmie.

Profil
Wpisów731

Obserwujących7

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze