26
30.11.2017, 14:12Lektura na 2 minuty

Battlefront II mógłby poprzestać na kosmetyce, ale obawiano się różowego Vadera [WIDEO]

W kodzie gry odnaleziono nawet ślady systemu personalizacji.

We wtorek Blake Jorgensen, szef Elektroników, wypowiedział się na forum Credit Suisse 21st Annual Technology, Media & Telecom Conference. Jorgensen miał okazję odnieść się do kontrowersji, jakie narosły wokół drugiego Battlefronta... ale zamiast tego wolał uciec w okrągłe formułki.


Słuchanie konsumenta, kiedy zaczyna grać, za sześć miesięcy, a nawet za sześć lat jest dla nas bardzo ważne. (...) Ale nasz pogląd na sprawę jest taki, że [ta sytuacja – dop. red.] jest dla nas ogromną szansą, by kontynuować dostrajanie gry, by dostosować te rzeczy.


Zagadnięty o to, dlaczego EA nie zdecydowało się na model mikrotransakcji skupiony na kosmetyce, Jorgensen odparował, że firma pracuje nad dodaniem do gry systemu personalizacji... ale sprawa jest cokolwiek problematyczna.


Jesteśmy bardzo skupieni na tym, by nie naruszyć kanonu Gwiezdnych Wojen. To niesamowita marka budowana przez wiele, wiele lat. Jeśli dodasz kosmetykę, możesz zacząć naruszać kanon. Darth Vader w bieli prawdopodobnie nie ma sensu. Nie wspomnę o tym, że pewnie nie chcecie widzieć różowego Dartha Vadera.


Oczywiście złotousty szef Elektroników nie odmówił sobie odrobiny prężenia muskułów...


Świetna wiadomość jest taka, że to jedna z najlepszych gier, jakie kiedykolwiek stworzyliśmy. 


Tymczasem jeden z użytkownika Reddita odnalazł w pecetowej wersji ślady systemu personalizacji. Całkiem zresztą zachowawczej (różowego Vadera ani widu, ani słychu), co możecie podziwiać na poniższym materiale.

Przypomnijmy, że afera wokół drugiego Battlefronta odbiła się na jego ocenach w prasie branżowej (zaskakująco niskich, jak na tytuł AAA) oraz akcjach EA, które w ciągu miesiąca potaniały o 8,5% (wartość spółki spadła o 3,1 mld dolarów!). 

Naszą recenzję dziełka DICE/EA Motive przeczytacie w CDA 01/2018. 


Czytaj dalej

Redaktor
Mateusz Witczak

Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

Profil
Wpisów3462

Obserwujących20

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze