11
12.01.2018, 11:17Lektura na 2 minuty

PUBG: Twórcy przepraszają za problemy z walutą i obiecują rekompensaty

A wersja na XBO to strzał w dziesiątkę! (W trójkę?).


Mateusz Witczak

Microsoft słusznie czynił wysiłki, by uczynić PlayerUnknown's Battlegrounds grą na wyłączność (być może czasową) XBO. Xbox Wire podaje, że od premiery w ramach programu Xbox Game Preview (12 grudnia) do końca 2017 tytuł Brendana Greene'a rozszedł się w nakładzie trzech milionów egzemplarzy. W zestawie ze zbytem edycji pecetowej (SteamSpy twierdzi, że ta trafiła do ok. 27,5 mln graczy) daje nam to zawrotny wynik 30,5 miliona kopii! 

Z innej beczki: jak doskonale wiecie (bo przecież poświęciliśmy na wytłumaczenie sprawy 2641 znaków) najnowsza łatka nie tylko wprowadza nowy system raportowania oszustw, ale i dodaje nowe loot boksy. Te, przypomnijmy, zdobywamy za battle points (BP), które algorytm przyznaje nam w oparciu o to, jak radzimy sobie podczas rozgrywki.

W steamowej odezwie do graczy developerzy z PUBG Corporation kajają się za problemy z ich naliczaniem. Jak piszą: 


W pierwszej kolejności chcielibyśmy wyrazić nasze najszczersze przeprosiny względem użytkowników, którzy nie mogli w pełni cieszyć się grą z powodu niewłaściwie przydzielanych BP, co zdarzało się od uruchomienia wersji 1.0 (21.12 – dop. red.), do zaplanowanej przerwy technicznej 27.12. Rekompensujemy wam te straty. BP są przydzielane użytkownikom na całym świecie, możecie więc nie otrzymać go zaraz po kliknięciu w okno informujące o rekompensacie. Prosimy o cierpliwość, otrzymacie zadośćuczynienie.


Z wpisu dowiadujemy się również, że do sprzedaży wróciły tzw. Early Birdy (czyli płatne klucze, które służą do otwierania skrzynek Desperado). 

Wszystkich, których temat PUBG-a i shooterów typu battle royale szczególnie ciekawi, odsyłam do aktualnego wydania CD-Action. W artykule "Przedpole" pochylamy się nad fenomenem szczególnie wnikliwie.


Czytaj dalej

Redaktor
Mateusz Witczak

Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

Profil
Wpisów3462

Obserwujących20

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze