Stardew Valley: Twórca ćwierka o trybie dla wielu graczy
Tymczasem kto inny śpiewa o nim pełnym głosem.
W zamierzchłym 2016 Eric Barone stworzył najlepszego Harvest Moona, na jakiego w tej chwili nas stać. Efektem jego wysiłków było uznanie mediów (średnia na pecetach: 89%! W CDA spikain nagrodził rzecz dziewiątką z plusem!), późniejsze konwersje na PS4, XBO i Switcha (w planach jest także edycja na Vitę) oraz sprzedaż co się zowie! SteamSpy podaje, że grę posiada w swoich bibliotekach ok. 3,5 mln ludzi... a przecież należy do tego doliczyć także tych, którzy pozyskali tytuł za pośrednictwem innych kanałów dystrybucji, oraz konsolowców.
Na Twitterze Barone obwieścił właśnie, że zakończył prace nad paczką z dodatkową zawartością i może poświęcić całą uwagę obiecywanemu od dawna trybowi dla wielu graczy.
Also, I'm finished with the new content and have shifted all my attention to getting multiplayer ready!
— ConcernedApe (@ConcernedApe) January 15, 2018
Ponadto skończyłem z nową zawartością i przeniosłem całą moją uwagę na przygotowanie multiplayera!
Dowiedzieliśmy się również, że multiplayer sprawdzimy także lokalnie (a początkowo wcale takich planów nie było).
4-player Stardew Valley LAN party at my house... it's really fun. It still needs some work, but the underlying network code is solid. Being in the same room and yelling at each other about what to do next, or if anyone has any stone, is great fun. Can't wait to share this pic.twitter.com/Sjxyd712BK
— ConcernedApe (@ConcernedApe) January 15, 2018
Czteroosobowe LAN party ze Stardew Valley w moim domu... naprawdę fajne. Nadal potrzebuje trochę pracy, ale podstawowy kod sieciowy jest solidny. Świetnie jest być w tym samym pokoju i krzyczeć na siebie w sprawie tego, co robić dalej, lub prosząc o jakiś kamień. Nie mogę się doczekać, aby to udostępnić.
Kooperacja (w wersji beta) powinna zadebiutować w buildzie jeszcze w pierwszym kwartale tego roku...
...ale jeśli należycie do rolników szczególnie niecierpliwych, być może powinniście zainteresować się opublikowanym w październiku 2017 modem (całkiem funkcjonalnym, dodajmy) Makeshift Multiplayer? W jaki sposób zainstalować fanowską aktualizację, podpowiada chociażbyPCGamer.
Czytaj dalej
Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.