10
17.01.2018, 11:47Lektura na 1 minutę

Forged Battalion: Architekci Command & Conquer i Empire at War chcą, byśmy sami zaprojektowali sobie jednostki [WIDEO]

I debiutują w early accessie, i mają zwiastun, i tak dalej, i tym podobne.


Mateusz Witczak

Forged Battalion jest całkiem w porządku! Tych, którzy przegapili jego formalną zapowiedź, informujemy, że to jeden z tych RTS-ów, które w dużej mierze automatyzują zarządzanie bazą, skupiając się na taktycznych starciach. Niuans tkwi tu w konstrukcji stronnictw. Wraz z postępami zyskujemy dostęp do kolejnych komponentów (nowych typów broni czy tarcz), z których składamy sobie mechy, łaziki, czołgi, jednostki latające i wieżyczki strażnicze. 

Obecny build ma swoje za uszami – wyszukiwanie ścieżek czy AI potrafi przyprawić o siwiznę, zdarza się, że interfejs nie wyświetla napisów, które wyświetlać powinien, w dodatku balans kampanii pozostawia sporo do życzenia. Już teraz jednak jest to early access jak najbardziej grywalny, pozwalający liznąć i singla, i multi (do 8 graczy równocześnie) oraz pobawić się wzmiankowanym wyżej "ficzerem".

W związku z wkroczeniem do steamowego wczesnego dostępu developerzy opublikowali zwiastun. Niniejszym go zmieszczamy.

Zapowiedź Forged Battalion przeczytacie w nadchodzącym wydaniu CD-Action.


Czytaj dalej

Redaktor
Mateusz Witczak

Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

Profil
Wpisów3462

Obserwujących20

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze