Walka i otwarty świat w nowej grze twórców Burnouta
Criterion Games pracuje nad nową marką, a oferty pracy zdradzają, czego możemy sie spodziewać.
Na E3 2014 Criterion Games chwaliło się prototypem ciekawej gry, która miała wpasować się w gusta wielbicieli sportów ekstremalnych (archiwalny materiał poniżej). Obiecywano innowacje i całą paletę różnorakich doznań. Z ambitnych planów jednak nic nie wszyło – w połowie 2016 roku twórcy marki Burnout musieli zaakceptować anulowanie projektu.
EA pozwoliło brytyjskiemy studiu na poszukiwanie świeżych pomysłów. Developerzy mieli także pomagać przy grach innych ekip związanych z Elektronikami – to właśnie specjaliści od Burnoutów wsparli prace nad pojazdami w Star Wars Battlefront II.
Istnieje szansa na to, że obecnie Criterion pracuje nad całkowicie autorskim projektem. Pewne wskazówki odnajdujemy w opublikowanych przez studio ofertach zatrudnienia. Praca czeka na głównego projektanta systemu walki, której najistotniejszym (lecz nie jedynym) elementem mają być starcia w zwarciu. Idealny kandydat powinien być zorientowany w grach z gatunku action adventure. Ogłoszenie dla grafika sugeruje natomiast, że akcja toczyć się będzie w otwartym świecie. Jeśli przypomni się o ścigałkowym rodowodzie studia, brzmi to intrygująco.
Czytaj dalej
Niegdyś byłem ekspertem od klasycznych przygodówek, zaś obecnie jestem nieuleczalnym łasuchem i nieprzyzwoicie zatwardziałym fanem angielskiego futbolu. Zaczynałem z poziomu wiernego czytelnika CD-Action, pisałem w kilku miejscach. Aktualnie spełniam swoje marzenia.