5
3.04.2019, 13:07Lektura na 1 minutę

Civilization VI: Rozgrywkę przerwaną na PC możemy kontynuować na Switchu [WIDEO]

I to teraz, już, natychmiast!

Ptaszki na Twitterze Civilization VI wyćwierkały właśnie, że gra otrzymała wsparcie dla międzyplatformowych zapisów w chmurze. Brzmi intrygująco, lecz tajemniczo? Spieszę z wyjaśnieniem: od tego momentu będziemy mogli synchronizować swoje bezcenne sejwy z wersji na Steama z portem Civ VI na Switcha. Co to oznacza dla ludzi cierpiących na syndrom jeszcze jednej tury, tłumaczyć chyba nie trzeba – jeżeli ktoś planował porzucić ten zgubny nałóg, to teraz może porzucić wszelką nadzieję na to, że mu się to uda. Patent nie jest co prawda nowy, bo na podobną synchronizację pozwala też Microsoft pomiędzy PC a XBO, ale umówmy się, że na nowym Xboksie raczej nie pogramy w autobusie.

Funkcja działa na razie jedynie z „podstawką” w wersji 1.0.0314 na PC i 1.0.3 na Switchu, a do tego wymaga stworzenia darmowego konta 2K, na którym nasze pliki zapisu będą przechowywane. I to tyle, zostawiam was z filmem promującym nową funkcję, który powinien wszystko wyjaśnić o wiele lepiej ode mnie.


Czytaj dalej

Redaktor
El_Pachon
Wpisów62

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze